torsdag 14. mars 2013

Sanselig gutterom..



Over sengen henger en stor bengalsk tiger kjøpt i Sverige.


Superhelter er en favoritt på dette gutterommet.


Sjørøver skipet er hans stolthet.


Bord og stol er fra bruktbutikken.Ble malt i fargen blå med retrovilla tapet.
Festet samme tapet i gamle rammer som ble malt hvite.Limte tilslutt
 dinosaurer i midten.Da fikk han bilder som passet til møblene.



Pinocchio og regn skyen har jeg sydd til han.

Han har sitt eget knerten verktøy og arbeids bukse.Dette blir flittig brukt
i kjelleren hos betefar i Seljord.


Franciskas vakre verden leter etter inspirerende bilder av rom til sin nye bok
Sanselige rom.Dette er mitt bidrag.Vil du delta eller se flere blotte bidrag trykk

Thord 4 år sitt gutte rom.

Ha en fin torsdag!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Flott gutterom! Herlig med egen snekkerbukse, hihi.

    SvarSlett
  2. Så flott gutterom og kan tenke meg han trivest der:)
    Herlige snikkerbukse!
    God klem

    SvarSlett
  3. Eg savne litt superhelttida kjenne eg :o)

    Han like seg nok på rommet sitt tenke eg. Likte særlig godt talerkenhylla di.
    Ha ein aldeles strålande dag, strålande du, og ei stooooorveis helg!!!!

    Klempåklem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails