fredag 14. september 2012

Fifty Shades Bundet


Spent på fortsettelsen?Det er jeg!!

I dag kom bok nr to og den er nå på min ipad.Ligger klar til jeg komme hjem
fra dyrskuen i kveld.Boken har jeg lastet ned på ARK.NO

Boken har fått mye kritikk for at den er dårlig skrevet blant annet.Selv syns jeg det er 
verre med en godt skrevet bok uten innhold,og en historie.Boken hadde jeg hørt så
mye om at den måtte jeg jo bare lese.Til tider ganske sjokkerende ja!!men blir
revet med på denne spesielle "reisen" til Anastasia Steele

Så jeg gjør som mange andre husmødre verden rundt å leser Fifty Shades,men
ikke i skjul ha ha!!!

Da er vi klar for Dyrskuen i Seljord,gleder meg som en unge!!

Ha en fin helg!!

Klem

7 kommentarer:

  1. Gled deg til den andre, jeg har lest alle tre på engelsk.

    Ønsker deg en god lesehelg.

    SvarSlett
  2. så kjekt da:) du må kose deg. god helg!

    SvarSlett
  3. Alle må lese det de liker og uten å være redd for å si det:) Har aldri hørt eller lest noe om denne boka jeg:) Kos dere på dyreskue:)
    God helg til deg, Linda:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Hei igjen!!

      Håper du ser dette nå:)

      Får ikke takket deg og skrevet inne på din blogg da det kommer virus varsel hos deg.

      Ha en fin helg!

      Klem Linda:)

      Slett
  5. Kjempegøy med dyrsku! Skulle ønske jeg kunne ta en tur...men har lovet å hjelpe til med å rydde løa i helgen...sukk.
    Leser skipper Worse, for tredje gang. Fant boken på loppemarked ;)Nå må det nevnes at jeg har lest den tre ganger iløpet av 25 år...ikke rett etter hverandre ;)Kos deg både med dyrsku og boken din og ha en flott helg :)

    SvarSlett
  6. kommet til side 70 i bok nr 1 :)))

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails