mandag 24. september 2012

En gammel vask henger på veggen med høst lyng.



Da er fronten på boden ferdig malt med tre strøk.Har lenge gledet meg til å få hengt opp den 
gamle utslagsvasken.Fikk tak i vasken tidlig i vår,og da har jeg jo ventet på dette lenge!!Nå er
 den oppe og fylt med en flott høst lyng.Venter på et nr skilt som skal henge over,kommer nok
i postkassen min etterhvert.Syns det pyntet veldig opp!!
Hva syns du?


Den gamle døren som ble sengegavl i innlegget under her.Fikk spørsmål fra
dere om et nærbildet så her ser du speilene som ble pusset ned.

Nå har jeg og barna vært syke til og fra i en måned så i dag går turen til doktoren
med hele gjengen,håper vi snart kan bli friske!!!Er lei av sykdom her nå.

Er så koselig med nye følgere.Velkommen til Fru Mosbron som ny følger.

Ha en fin og kreativ uke!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Herlig blogg du har søte Linda !
    Å DEN VASKER ER SÅÅ SÅT!
    TAKK FOR TITTEN HOS MEG :)
    JEG LEGGER MEG SOM FØLLER HOS DEG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Å så moro, det ble vakkert!
    Supert at du la ut bilde av det, jeg har nemlig også en slik gammelvask.
    Den skal henges opp ute på feriehuset etterhvert.
    Mannen er veldig skeptisk, men nå kan jeg vise han bilde av din :)

    Er så moro med slik! Ha en god mandag, klem :)

    SvarSlett
  3. Så vakkert det ble, jeg vil også ha sånn vask på veggen. Tror jeg må ta meg en tur på bruktbutikken her i nærheten :)

    SvarSlett
  4. Kjempekult med vasken på veggen!
    Klem

    SvarSlett
  5. Fru kreativ personlig (O: Gurimalla, det der var tøft, og veldig stilig! Så smart du er! Den vasken er jo helt rå! Nå skal jeg se meg om etter en vask (O: Og du, takk for tipset til sengegavlen! Det var jo kjempesmart. Og coolt! Ønsker dere god bedring alle sammen, og håper at dere blir friske og raske kjapt! Ha en nydelig septemberdag (O: Kos kos

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails