mandag 10. september 2012

Din header.



Maia med bloggen Fabelaktig har en utfordringen  denne måneden som lyder
vis meg din header.Dette er mitt bidrag,og vil du delta selv eller se andre flotte
bidrag trykk HER

Jeg har tatt bildene og lagd headeren selv.Har blogget i 2,5 år nå,og det har
blitt en del forskjellige header uttrykk opp igjennom årene,men dette er 
altså den siste jeg lagde.

Ingen spesiell grunn til at akkurat disse bildene ble valgt,men tror de representerer
meg og bloggen min,håper det ihvertfall.I sommer begynte jeg å tenke på og
skifte navn på bloggen,men er ganske usikker enda.Det er ikke enkelt å finne et nytt
navn,men kom gjerne med forslag om du har.Vi får se hva som skjer i høst!!!
Kanskje blir det både ny header og nytt navn:)

Velkommen til Vibeke Helgesen som ny følger her på bloggen.

Nyt ny uke!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Kjempefin header! Veldig gøy med denne utfordringen som gir et innblikk i andres bloggnavn og valg av headere :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Nei nei, du må ikke skifte navn! Dette har jo blitt identiteten din, og jeg vet det er fler enn meg som får store smil når de ser du har ruslet innom.
    Den nye headeren var stilig. :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails