torsdag 8. november 2018

DIY lampe med plastsoldater,gjenbruk.







Her er den renset for dill dall.

Slik så lampen ut FØR



God kveld!!

Har irritert meg lenge over en lampe,og nå kom jeg endelig i gang med den.Mange ideer har
kommet opp,men endte tilslutt med plastsoldater.Lampen ble renset får dill dall,og vasket.
Så limte jeg på nærmere 500 soldater med limpistol.Tilslutt ble den lakkert med sprayboks i fargen gull.
Planen var å bruke diamant pæren på bildet over her.Nå lærte jeg at stor pære kommer ikke med liten sokkel så da ble det svart lampeskjerm.Kunne tenkt meg en annen form på skjermen,men det
får vente litt.

De store soldatene fant jeg i barnas leker.
Stor pose med plastsoldater er fra Extra Leker 
Limpistol og gull lakk fra Panduro
Svart lampe skjerm Lampehuset

Gøy med gjenbruk og at gammelt blir nytt.

Hobbyvimsa finner du på Facebook,snapchat og instagram
@hobbyvimsa @hobbyvimsaart

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails