søndag 11. november 2018

DIY Lag det selv,folkevogn (boble)med juletre på taket.




Lagde disse jule 2016


Hei hopp!!

Min drømme bil er boble folkevogn.Siden jeg fikk lappen for over 20 år siden.Har en boble stått
høyt på min ønskeliste.Derfor bare elsker jeg å ha disse fremme i julen med juletre på taket.
Den svarte og gule lagde jeg for 2 år siden,og bilene ble da kjøpt på ark(bokhandel).
Måtte bare lage en til i år når jeg datt over dette gliset på ExstraLeker.
Hjertebank farge mintgrønn og dus rosa.Bilen kostet 50 kr og juletre koster nesten
ingenting hos Søstrene Grene.

Så denne pynten lager du enkelt selv!!

God søndag folkens!

Min nettbutikk kan du besøke HER

Ta gjerne kontakt på mail linsoll@hotmail.com om du lurer på noe

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails