torsdag 25. oktober 2018

DIY blomstervase i betong





God morgen!!

Her er mitt andre betong prosjekt.Fått helt dilla!!Her er det bare å finne frem former fra husholdningen,og slippe kreativiteten løs.

Til denne vasen trenger du betong og plastkopp.Jeg fant en plastflaske som har inneholdt knapper
her.Flasken stakk jeg ned i betongen,og så sto det til tørk 1 døgn.Pusset av den litt med pussepapir i kantene.Den nederste delen malte jeg med grå kalkmaling.Husk å smør litt matolje i formen
før du har i betong.

Bruk det du har hjemme og lek deg frem til ditt eget design.

Jeg har brukt hobbybetong fra panduro,men den er ganske dyr.Er i gang med nye prosjekt,men
kjøpte nå betong fra Bygg Max til en mye rimeligere penge.Blir bra det også..

Du finner hobbyvimsa på Facebook,snapchat og instagram har jeg to kontoer 
@hobbyvimsa @hobbyvimsaart 

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails