søndag 21. oktober 2018

DIY betong lysestake med ring





Hallo i luken dere:)

Lenge mellom hver gang jeg er her inne,men prosjektene mine er det ikke så langt imellom.
Har den siste tiden lekt meg litt med betong.Litt grisete å holde på med,men gud så gøy.

Hobbybetongen kjøpte jeg på PANDURO.Etter at jeg la dette ut på instagram fikk jeg mange gode tips fra dere om billigere betong.BYGGMAKER har den samme betongen 30 kr billigere.

Hobbybetongen jeg brukte fra Panduro kostet 190 kr for en 5 kg sekk.Nå har jeg kjøpt
25 kilo betong fra Bygg Max til 60 kr.Om dette funker er det jo genialt,men vi får se.


Jeg brukte en liten eske jeg fant her,og fylte den med betong.Ringen er fra SØSTRENEGRENE.
Ett plastrør fra barnas leker ble brukt til å sette lyset i.
Voila en ny lysestake pryder hjemmet her....



God søndag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails