lørdag 30. juni 2018

DIY Diamant hekling,pannebånd krone





Hei høpp fra varme Telemark!!

Her i Skien har vi syden temperaturer nå,men jeg hekler å gjør meg klar til vinter kulden.
Så denne hekla krona på YouTube,og bare måtte lage en til min datter.Har brukt merinoull garn
fra Nille,og heklenål 5.Diamant mønsteret gjør pannebånd tykt,og merinoull er deilig,varmt og
mykt.

Vil du lage selv finner du fremgangsmåte HER

Har allerede fått spørsmål om å lage noen for salg,men vi får se.Dette var ganske tidkrevende,og
her må en holde tunga rett i munnen.Fort å gjøre en feil,og en må rekke opp igjen.Jeg hekler når jeg ser på tv,og dette arbeidet passet dårlig til det:)

Lykke til om du vil prøve deg på diamant hekling:)

God lørdag!!


Hobbyvimsa finner du på Facebook,snapchat og Instagram 
@hobbyvimsa @hobbyvimsaart

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails