torsdag 8. juni 2017

Oppskrift makaroni og skinke salat,digg sommermat..





Hei hopp!!

I går var det min tur til å ha klubb jentene på mat.Denne gangen serverte jeg makaronisalat
med steinovnsloff.Til dessert hadde vi frityrstekt banan og is.Flere spurte på snapchat etter 
oppskrift så her kommer den.

Makaronisalat oppskrift:
250 g (halv pakke) makaroni
1 boks picnic skinke
1 boks mais
2 bokser lett rømme
2 poser majones
3 stk vårløk
salt,aromatkrydder og pepper
Litt sitron saft
1 ts dijon sennep

Kok opp makaroni og avkjøl.Jeg blander sammen alt det andre i en bolle.Smak til 
dressingen før du blander det i makaroni og skinke.Skjær skinke og vårløk i små biter.
Jeg serverer på fersk loff.Dette er digg mat på en varm sommer kveld.

Lykke til!!

Klem


6 kommentarer:

  1. Nammmmm takk for du delte
    her i huset elsker vi sånne
    salater
    ønsker deg ei fine helg
    klem Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!!

      Ja denne må du lage:)Takk det samme til deg:)

      Klem Linda

      Slett
  2. Den må jeg prøve. Takk for oppskrift ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)

      Ja kjempe god må prøves:)God helg!!

      Klem

      Linda

      Slett
  3. Den har jeg laget før da det er jo lenge siden jeg har spist den da

    SvarSlett
  4. Den har jeg laget før da det er jo lenge siden jeg har spist den da

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails