mandag 5. juni 2017

Fantastisk bra solkrem Riemann P20


God kveld!

Jeg har de siste 6 årene vært Buzzador.Her får jeg teste ut produkter gratis.Denne gangen 
har jeg buzzet solkremen Riemann P20.Vil du bli buzzador kan du lese om det HER

Mine barn er hysteriske for solkrem å de syntes det er klissete.Prøvde denne på barna å de klagde ikke
en gang.Sprayet på og den tørket inn med en gang uten noe som helst kliss.Luktet litt med en gang du
sprayet på,men lukten forsvant kjapt.

Solkremen vi testet har faktor 30 UVA +UVB,og skal beskytte mot solen opp til 10 timer.
Den tørker fort og er meget vannfast.En solkrem for hele familien.
Anbefaler virkelig denne på det varmeste...En solkrem som kommer i min handlekurv
fremover.

Ha en solrik dag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails