torsdag 8. desember 2016

Oppskrift deilige sprø havreflarn




I dag har jeg bakt havreflarn,og deler oppskriften med deg under her.
Lykke til om du vil lage dine egne.Disse minner meg om barndommen
hos min bestemor.Yummi dette er digg!!

Oppskrift:

150 g smør
200 g havregryn
2 stk egg
250 g sukker
2 ts bakepulver

Stekes på 200 grader i ca 6 min la de ligge litt på platen før du legger
de på rist.

Smelt smør.Hell smør over havregrynene rør med en slikkepott.Pisk egg og sukker til
eggedosis (luftig) strø over bakepulver.Tilslutt blander du alt sammen rør forsiktig med slikkepott.
1 ts røre legges på en bakepapir kledd plate.Husk avstand mellom kakene,jeg lagde 9 kaker
i slengen.

God torsdag!!

Nye maleri er lagt ut i nettbutikken HER

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails