onsdag 14. desember 2016

DIY små juleutstillinger i en lykt





God morgen dere!!

Fullmåne her,og jeg er som varulven lys våken.Våkna klokka fem i dag,og noen av dagens oppgaver er allerede utført.Fyr i peisen og kaffe i koppen så ingenting å klage over.Denne helgen lagde jeg
enda en juleutstillingen,men nå brukte jeg en lykt.Har du en lykt stående med lokk på toppen kan du
også lage deg en.Fylte den med kunstig snø (panduro),trepinner,nisse og en bil.Den super tynne lysslyngen er fra kremmerhuset.Lyser så koselig her,og barna elsker den nissen som står å vinker til de.

Ha en fin onsdag i julestria!!

Klem

1 kommentar:

  1. Så flott dette var:))) Det ga meg en idé til hva jeg vil bruke mi lykt på veggen til. Hvor i all verden har du fått tak i lysslyngen med de bitte små lysene? De var jo perfekt for å bruke på denne måten:)))

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails