fredag 6. mai 2016

Pavlova i mikro laget på noen minutter med tupperware






Hei høpp!

I forrige uke hadde jeg tupperware party og vi lærte å lage pavlova kake i mikroen.
I dag har jeg lagd to kaker her,og det er super enkelt,og går lynkjapt.

Med SpeedyChef lager du marengsbunnen på sekunder....Herregud hvorfor har jeg ikke kjøpt
denne før.Denne burde alle ha i sitt kjøkken.

Marengsbunn:

Rør sammen 1 eggehvite og 2-3 saltkorn til stiv marengs..Rør inn ca 250 g melis med en slikkepott.
Legg røren på lokket til en ultrapro.Stek i 2 minutter på 800-1000 w i mikro.
La stå til den er avkjølt.

Kremen lagde jeg også med SpeedyChef
1 putt kremfløte
Halv pakke vanilje krem

Lag kremfløte uten sukker.Bland sammen krem og vaniljekrem og smør ut på kaken.
Toppet med masse blåbær og jordbær.

Tupperware produkter kjøper jeg HER

Lykke til om du vil prøve!!


4 kommentarer:

  1. Så bra ! den er bare helt fantastisk :)

    SvarSlett
  2. Hei lurer på hva indigrensen til taps og hva er produkter som kan bruke er det mye da

    SvarSlett
  3. Hei Elisabeth

    På høyre side her trykker du på matoppskrifter der finner du det:)

    Klem Linda

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails