fredag 12. desember 2014

En rosebukett og litt bling på fredagskvelden..





Hei høpp og god fredag!!

Barna er trygt plassert hos bestemor og bestafar.Vi ser idol finalen og koser
oss med taco,og en stor godteribolle.Liker forresten begge som er i finalen (idol)
i år så begge kan vinne for min del.

I dag har jeg vasket hus og fått unna flere maskiner med klesvask.I ettermiddag
ble jeg også ferdig med nesten alle julegavene.Gud å mye en får gjort når barna er
vekk.Har kun igjen gaver til mine barn nå,emn det er fort gjort.Delig å endelig være
i mål med gavene,for dette har virkelig mast oppi hodet mitt.Pleier å være ferdig med
dette lenge før jul,men på grunn av sykdom har alt godt treigt her i år.

I morgen blir det julebord med klubb jentene,og jeg gleder meg stort.Starter
festen her hos meg,og etterpå har vi bestilt bord på byen.Deilig mat og drikke
skal fortæres til latter og dans.

God helg folkens!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails