søndag 28. desember 2014

DIY Fjærtre Lag det selv




Utstyr du trenger på bilder over her.

Hei!!

I dag har jeg lagd meg et fjærtre.Har sett disse nydelige kreasjonene på instagram den siste tiden,men
har ikke kjøpt meg selv.Tenkte at dette måtte det jo gå ann å lage selv.Alt utstyr til dette ble kjøpt inn på panduro hobby.Mitt tre er ca 30 cm,og jeg brukte 5 poser med fjær.Kostet ca 100 kr å lage.
Pappkremmerhusene får du kjøpt i forskjellige størrelser.Nå må jeg få kjøpt inn mer utstyr for vil ha et større tre også,men måtte prøve om jeg fikk det til først.

Du trenger:

Pappkremmerhus
poser med fjær
Lim (pandit quick)

Begynn nederst på treet og lim på fjær oppover.Tilslutt fylte jeg inn litt
ekstra fjær her og der.

Lykke til om du vil prøve!

Nyt late romjulsdager med dine:)

Klem

2 kommentarer:

  1. SÅ LURT OG IKKJE MINST BILLIGERE:)
    KOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Eli!!

      Ja ble fornøyd.Har i dag lagd et større,og da lagde jeg også kremmerhuset
      selv:)Enda billigere:)

      Takk for fine ord og nyt resten av julen med dine

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails