fredag 9. mai 2014

Endelig Wow bein i hus.




Hei høpp!

Endelig fredag og vi er alle klare for helg.Her er nok å gjøre er jo bare en uke igjen 
til 17 mai.I år skal vi ha med oss tre små barn på feiringen.Mine egne og Helena (min tanteunge)
skal være hos oss hele helgen.Alle skjortene er ferdig vasket,og i dag skal de strykes.
17 mai blir en hektisk dag her så da gjelder det å få gjort det en kan på forhånd.

For en stund siden fikk jeg sikret meg fire wow bordbein fra Irina.De har lenge stått på
min ønskeliste,og planen var å lage et sofabord av en gammel dør.Ikke alltid mine ideer
passer inn i hjemmet,og denne gangen gikk det slik.Bordet ble for stort og lavt.Men jeg
har en annen ide så nytt sofa bord skal det bli etter at mannen min er ferdig med sine
eksamener.Klarer det ikke helt selv så denne gangen må jeg få litt hjelp.Kommer tilbake
med bilder når bordet er ferdig..

Vil du bestille WOW bein kan du besøke Irina sin blogg HER
Hun har nå en give away der du kan vinne bord bein.

God helg!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails