torsdag 3. april 2014

Utfordring foto i interiøret.





Hei høpp!

Dette er mitt bidrag til denne månedens utfordring foto i interiøret inne hos NIB jentene.
Vil du se flere flotte bidrag,eller delta selv trykk HER

Jeg er ikke glad i å ha veggene fulle av familie bilder,men noen har jeg selvfølgelig.
Mitt favoritt bilde er det av mannen min med barna våre på husken.Det er tatt for 2 år
siden på vår første tur til dyreparken i Kristiansand.I gangen har jeg lagd en familie vegg
med små hvite rammer fra ikea.Her har jeg satt sammen rammene tett i tett.

Jeg tar masse bilder viktig å fange øyeblikkene.Barna elsker å se på bilder,og vi snakker
sammen om de forskjellige opplevelsene vi har hatt. 

Ha en fin torsdag!!

Klem

1 kommentar:

  1. Koselig med bildene satt tett sammen. kjekt å stå å titte når alt er på samme plass. Mine barn er store nå,og de liker godt å se i albumer fra de var små. Mimre litt.
    God helg

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails