fredag 18. april 2014

En kurv til oppbevaring




Hei høpp!

Her har vi sovet lenge i dag,men fortsatt trøtt.Har vært oppe med Anneli i natt som hadde
mage vondt.Ute skinner solen så da er det bare å få på seg klær å komme seg ut.Litt frisk
luft hjelper vel for både kropp og sjel.
Håper du nyter fine påske dager med dine?Vi startet uken på hytta i Seljord.Der stor koste vi
oss med familien,god mat,turer og lek.Gutta tok også sitt første bad (isbad) vi jentene holdt oss
på land.Vi jentene kunne ikke bade for da fikk vi blæregitar sitat Anneli 3 år.Kledde oss godt,og
var ute fra morgen til kveld.
På onsdag var jeg på jentekveld med god mat og drikke.Føler jeg har rukket så mye denne uken.

Kurven på det øverste bildet kjøpte jeg på søstrene grene.Super kjekk oppbevaring til 
teppene mine.Ellers har jeg en del oppussing  prosjekter på gang her.Kanskje denne helgen
skal brukes til å få unna noen av disse.

Ønsker deg en fortsatt fin påske!!

Besøk mitt verksted (My Art) HER

Klem

4 kommentarer:

  1. For en herlig kurv du har. Jeg vil også ha. Legg deg gjerne til hos meg også. Har mye av den samme smaken, en go mix av gjenbruk, gammelt og nytt. Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Elsker den kurven selv:)

      Nyt uken!

      Klem Linda

      Slett
  2. elsker slike kjekke kurver, kan brukes til alt... og stilige potter ikke minst . god påske :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord:)

      Ønsker deg en fin uke!!

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails