tirsdag 5. november 2013

Liker du å tegne og male?Anbefaler app procreate for øving...


Penn til Iphone/Ipad kjøpte jeg på Elkjøp

Pensel for Ipad/Iphone får du kjøpt HER Den har pensel på den ene siden og
penn på den andre....Genial!!


Min dille nr to for tiden er denne fantastiske appen PROCREATE.Er du glad
i å tegne og male er dette midt i blinken for øving.Slipper å dra frem masse utstyr,
trenger kun Ipad og fingrene dine.Er litt ekstra gøy om du investerer i pensel og penn.
Tror appen kostet 35 kr å laste ned.Legger ved en YouTube video som viser litt av det
jeg snakker om...

Dette er så gøy at jeg ikke klarer å legge det i fra meg:)

Nyt dagen!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Jeg har en app på ipaden med ferdig opptegnet mann og dame på.. den bruker jeg masse for å designe klær!

    Mye snasne apper ute å går altså :)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Hei Siv!!

      Dette er super gøy,og anbefaler deg virkelig å prøve det ut:)

      ha en fin helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails