mandag 4. november 2013

Et lite gull hus laget av leire...



Hei høpp!

Har lekt meg litt mer med leire.Mer informasjon om leiren og utstyr finner
du i innlegget fra i går under her.

Startet med å vaske og tørke en fløte kartong,og deretter tapet jeg den med
maskerings tape (dekk hele kartongen).Tok av korken å tapet over hullet.Dette
blir pipa på huset.Så er det bare å fordele ut leiren på kartongen,husk bruk 
mye vann.La det tørke i et døgn før du maler med akryl maling.På den ene
siden lagde jeg vinduer og dør.På de andre sidene skrev jeg inn små koselige
sitat...

Lykke til om du vil prøve!!

I kveld er det min tv kveld med både Broen og Homeland,det gledes!!
Nyt kvelden med eller uten serier.

Klem

2 kommentarer:

  1. Blitt reine kunstneren du. Ser under her også. Koselig hobby.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så gøy dette burde du også teste ut:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails