søndag 10. februar 2013

Sifon flasker og et nydelig gammelt klede.





Elsker mine sifon flasker,og det er så gøy å ta bilder av de.Ønsker meg enda
flere av disse.De rustne gamle stjernene er kjøpt hos Live.

Den gamle broderte posen har jeg arvet etter min bestemor.Tror det er en
skittentøy pose,men er ikke sikker.Jeg liker at alle mine gamle ting har nye
bruksområder,men denne ligger fortsatt i en skuff,og det liker jeg ikke så den
må snart bli brukt til noe lurt.Posen er for fin til å ligge pakket ned.
Kanskje den kan brukes som pose samler??Vi får se....

Har du et tips så kom med det???

Gratulere til alle mammaer der ute med morsdag.Jeg fikk 50
nydelige tulipaner og verdens søteste kort.På instagram ligger
bilder søk etter hobbyvimsa.


Ønsker deg en fin søndag!!

Klem








4 kommentarer:

  1. Hei kjempe fine flasker ,:-) og veldig fin pose kan jo brukes til og ha garn i eller skitten tøy ,klesklyper ,poser som du sa selv ,den må i vertfall opp skuffen :-) ha en fin fastelavens ,morsdag .klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp May Bente!!

      Takk for mange gode forslag...ja helt klart
      denne må opp av skuffen....

      Håper din dag har vært perfekt:)

      Klem Linda:)

      Slett
  2. kjempestilige flasker!:D Så koselig den posen var:) Må finne et sted til den ja! Plastpose samler var ikke dumt nei:)

    Gratulerer med morsdagen!:) Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails