mandag 11. februar 2013

Friis & Company..

Solbriller med etui
veske
Lommebok

Har glemt å vise dere kuppet mitt fra siste Sverige tur.På båten var det salg
i tax-free,og jeg fikk alle disse godbitene for 350 kr.Nye solbriller med etui,
veske og lommebok fra Friis&Company.Trengte ikke ny lommebok og veske,
men når det var 70% måtte jeg slå til.

I dag er jeg hjemme med syk Anneli.Kan ikke huske sist vi hadde en full
uke med begge barna i barnehagen.Denne høsten og vinteren har ikke vært
annet enn sykdom.En eller flere i vår lille familie har vært syk hver uke.Nå
må det vel snart være nok.I august er det første barnehage året til 
Anneli over,og da blir det vel bedre dager.

Ønsker deg en fin ny uke!

Klem


2 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du ble fristet :)
    God bedring til dere alle sammen!
    Ha en fin dag :)
    KLÆM

    SvarSlett
  2. Eg kjenne meg så godt igjen i det du skrive...sånn har me det og. Eg er og heima med sjuk snart to-åring...og sånn har heile vinteren vore. Håpe og neste år blir bedre!
    Syns liksom det er lov å unna seg litt då :)
    Ha ei fin veka! :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails