tirsdag 11. desember 2012

Snø & Julestjerne.




Her i Skien har det kommet 30 cm med snø,og i dag viser grader stokken 15 blå.
Det er kaldt Brrrrrrr,men det er så koselig med snø på julelysene ute.
Får en ikke julestemning nå får en det aldri. 



Stor julestjerne kjøpt på plantasjen.Pepperkake hjertene har jeg og barna kreert.


Denne nissen var noe av den første julepynten jeg fikk.Den røde skoen 
er fra brukt butikken.

I går lagde jeg fløtekarameller oppskrift finner du HER.
Tegnet mønster til pepperkakehus og lagde delene ferdig
så da spørs det om jeg får delene til å passe sammen i dag.

Har en syk gutt hjemme i dag som trenger mye mamma kos så
da får jeg ikke gjort så mye annet i dag tror jeg.

Ha en fin tirsdag!!

Klem

1 kommentar:

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails