lørdag 15. desember 2012

Mine enkle Sarah Bernard,oppskrift.



Jeg er egentlig ikke så glad i kaker,men disse er min favoritt.Kakene er mektige og
det holder med en.Oppskriften fant jeg i et blad for noen år siden,og de er enkle å lage.
Du kan selvfølgelig lage kransekakemassen  selv,men jeg sa det skulle være enkelt.
Oppskriften min fra i fjor finner du HER


Restene fra kransekakemassen lager du små kransekakekuler av.

Her har det kommet 15 cm med snø i natt og vi blåser vekk.Min pappa skal hente
barna i dag om han kommer seg ut i dette været.Planen er at jeg og vimsemannen
skal i 40 år lag i kveld,og barna skal være hos bestemor og bestefar i Seljord.
Da får dagen vise om vi kommer oss på fest eller snør inne her:)

Ønsker deg en fin lørdag!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Takk for oppskriften! :) De så fristende ut og kransekakekulene var veldig jevne og fine! :) Fint med det båndet på bildene!
    Håper dere får en festlig kveld! :D
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Hmmm... kanskje jeg må prøve meg på disse i år ;)
    Kos dere i kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Tak fordi du deler.
    Håber i kom afsted til festen.
    God 3. advent til dig og dine.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails