søndag 3. desember 2017

DIY disney julepynt





God morgen!!

Husker jeg satt spent i sofaen i nattkjolen med varm dyne over meg,og gledet meg til
tegnefilmene på julaften.Pluto prøver å få tak i snipp & snapp og hopper i juletreet,ja får
du husker vel snapp gjemte seg på peishyllen.Dette kitte fra panduro måtte jeg jo bare
lage.Falt pladask ved første øyekast å det gikk rett i handlekurven min.Alt du trenger
ligger klart i kittet.Det er ganske mye jobb,og mye små pirk,men var super gøy å lage.
Min 6 år gamle datter malte nissene ellers ble det litt for vanskelig for henne.Limet
som fulgte med hadde alt for lang tørke tid så kjøp med ditt eget lim.
Nå står de fremme blandt julepynten her,og vi gleder oss alle sammen til julaften
og disney filmer.

God søndag!!

Hobbyvimsa finner du på facebook,snapchat og instagram har jeg to kontoer @hobbyvimsa @hobbyvimsaart Min nettbutikk finner du  HER

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails