lørdag 13. mai 2017

DIY prinsesse svane veggpynt for barnerommet.Sy det selv...







Hei hopp!

Jeg digger alle disse dyrehodene som er å få kjøpt til barnerommene.På ønskelisten til 
Anneli sto en svane prinsesse.Denne helgen kom jeg endelig i gang med prosjektet.Dette
var mye jobb da en del måtte syes får hånd.Koselig pirkearbeid syns jeg,men det tar sin tid.
Ble veldig fornøyd med slutt resultatet,og nå henger den over sengen hennes.Har fått masse
spørsmål på snapchat så nå samler jeg all info her i et blogg innlegg.For at hode skal henge
inntil veggen syr du inn en rund trebit eller hard papp,jeg brukte sist nevnte.

Oppskrift kjøpte jeg HER

Alt utstyret kjøpte jeg på Panduro hobby.

Du trenger:

Filt i forskjellige farger
stuffing/fyll
øyne
tråd
tyll

Nå er jeg i gang med en til i fargen rosa,den legges ut i min nettbutikk HER 
når den er klar.

Hobbyvimsa kan du følge på Facebook,snapchat og instagram
@hobbyvimsa  @hobbyvimsaart 

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails