onsdag 27. juli 2016

DIY fjær veggdekor (lag det selv)









Har den siste tiden siklet på veggdekor med fjær.De er håndlagde på Bali og koster
mye i norske interiør butikker.Den billigste jeg fant kostet 1200 kr,og det passet ikke min
lommebok.Tenkte at dette måtte det jo gå ann å lage selv.Hadde liggende et rundt kjeleunderlag
i kork som jeg fylte med skjell og fjær.
Kostet meg litt over hundrelappen å lage dette.Ble super
fornøyd med resultatet.Henger nå i min stue,og der passet det perfekt syns jeg.

Jeg brukte:

Kjeleunderlag rund (kork) Du kan bruke en rund plate eller
det du måtte ha hjemme.
Skjell kjøpt på Nille kr 30 (eller plukk selv)
Hvite fjær fra panduro
Limpistol (lim på bildet funket ikke)

Finn midten på ringen og legg på skjell i ønsket størrelse.Dekk resten av platen
med fjær fra innerst til ytterst.

Lykke til!!

Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails