torsdag 10. desember 2015

DIY Paperclay juletre





Hei høpp!

Er så koselig å ta seg tid til å lage litt julepynt.I går lagde jeg juletre på pinne
av paperclay.Det er en leire som tørker fort.

Du trenger:

Paperclay (panduro)
maling (panduro)
pinner (plukket pinner ute i høst)

Paperclay formes med hender og vann.Formet til juletreet slik jeg
ønsket,og lot det tørke et par timer.Satte inn en pinne,og satte treet i
en oasis.Når treet var tørt malte jeg tre lag med akryl maling.Tilsutt
malte jeg små hvite prikker.Malingen jeg brukte har glitter i seg.
Små telysholdere ble fylt med oasis,satte treet i,og dekte over med små kongler.

Lykke til om du vil prøve!!

Følg meg gjerne på Instagram,snapchat og facebook @hobbyvimsa

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails