fredag 10. oktober 2014

Soverommet med en gammel dør som gavl






Hei høpp!

Blir dårlig med blogging her for tiden,men etter en uke syns jeg det
var på tide med et livstegn.På instagram finner du hobbyvimsa for daglige
oppdateringer.Har hatt febersyke barn her hele uken,og mor har pleiet det beste
hun kunne.Ellers har jeg hatt en gjeng med supre jenter på tapas her.
Helgen blir stille og rolig sammen med min lille familie.
Bildene er fra vårt soverom med en 150 år gammel dør som sengegavl.
Hjemmelagde drømmefangere henger over hodene våre,og de finner
du i min nettbutikk.Maleriet er også ny malt, og det finner du på samme sted.

Masse nytt i nettbutikken min nå den kan du besøke HER
Kanskje du kan finne julegaver der:)

Ønsker deg en super helg!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails