lørdag 12. juli 2014

Gammelt bord med nye bein...DIY



Slik så bordet ut før det fikk seg en mini make over





Hei høpp!

I dag har jeg gjort en make over på det gamle bordet som ble med hjem fra
nattåpent i går.Sagde av bordbeina,og skrudde på nye glass (pleksi) bein kjøpt
HER.Ta kontakt med IrinaStyle om du vil kjøpe dine egne bein,og lage et helt
 unikt bord selv.Hun har bordbein i forskjellige varianter og lengder.
Du finner henne også på Instagram  @irinastylebyallofirina

Ble super fornøyd!!Dette passet meg perfekt siden jeg elsker at det nye møter
det gamle.Ønsker bordet litt mørkere så det blir neste prosjekt.

Nyt lørdagen!!

Velkommen til Ingrid Marie Viken som ny følger her inne:)

Klem

2 kommentarer:

  1. UTROOOOLIG STILIG!! Love it :D skal ønske meg slike til jul jeg :D hehe..

    Nyt Søndagen!
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja blir bare mer og mer glad i de:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails