tirsdag 14. januar 2014

Fuck Janteloven



God morgen dere!!

Ja her går vi fra barne bursdag til fuck janteloven!!Et smykke akkurat etter min smak
dumper snart ned i min postkasse.Har bestilt det rød med sølv plate.
Smykke bestilte jeg HER


Janteloven lyder slik:
1. Du skal ikke tro at du er noe. 2. Du skal ikke tro du er like meget som oss. 3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. 4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss. 5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss. 6. Du skal ikke tro du er mer enn oss. 7. Du skal ikke tro at du duger til noe. 8. Du skal ikke le av oss. 9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg. 10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe.

Om jeg kommer meg ut av døren,og forbi all snøen står trening
med PT på agendaen i dag.Blir spennende og en ny opplevelse for meg.

Ønsker deg en fin dag!!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Digger!
    Ha en fin dag :)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Har det på armen nå og digger det;)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett
  2. Kult armbånd :)
    Håper du hadde det gøy med PT! Jeg har prøvd det to ganger og har vært storfornøyd begge ganger, blir et helt annet driv over treninga da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var super gøy..Gleder meg til å få prøve ut
      programmet alene nå:)

      God helg!!

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails