fredag 19. januar 2018

Chunkypledd armknitting




God morgen!!

Nå har jeg strikket 22 chunkypledd,og dette er de to siste jeg har lagd.Utrolig myke og varme pledd.
Ikke bare er de varme,men de pynter også opp ett hvert hjem.Det grå teppe på øverste bilde er
solgt.Det siste pleddet som var ferie i går er for salg nå.Det er en helt nydelig farge dusty blue.

Chunkypledd strikket i 100 % ull 115*180 kr 1700 Bestill linsoll@hotmail.com

Vil du strikke selv har jeg lagd oppskrift som du finner HER
Noen av de andre pleddene jeg har strikket finner du HER

Hobbyvimsa finner du på Facebook,snapchat og instagram @hobbyvimsa @hobbyvimsaart 

Min nettbutikk finner du HER

God helg!!

Klem

LagreLagreLagreLagre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails