fredag 15. desember 2017

Gjenbruk,Jomfru Maria kostyme sydd av dukene mine






God dag!!

Fikk så mange spørsmål om dette kostymet at jeg måtte lage ett blogginnlegg.
Tok ikke bilder med kamera så blir dårlige snapchat bilder her i dag.På mandag er 
det skoleavslutning,og Anneli skal være Jomfru Maria på skuespillet.Vridde hode
her å prøvde å finne noe i mitt eget kleskap til henne,og gikk gjennom alle stoffene
mine,men ingenting som passet til formålet.Så tenkte jeg at da får vi ta fram symaskina
og trylle dukene mine til kostyme.Den hvite duken er fra jysk og den lilla fra Kid.
Har ikke mønster så la stoffet rette mot rette å klipte ut kjolen på måfå:)
Sydde delene sammen og avsluttet med å sy et lilla belte i livet (gammel bordpynt).
Restene fra den hvite duken ble lagt oppå den lilla duken og sydd sammen.Dette
ble sjal elle cape.Gardin pynt ble til et ekstra tau belte i livet.Da er min Maria klar
for skuespill tvi tvi.

God helg!!

Hobbyvimsa finner du på facebook,snapchat og på instagram
 @hobbyvimsa og @hobbyvimsaart

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails