torsdag 12. oktober 2017

DIY Lag Halloween kostyme selv









                                    Hei hopp!!

Nå nærmer det seg halloween,og barna gleder seg vilt her.I dag sydde jeg zombie drakter
av et gammelt hvitt laken.Legg stoffet dobbelt (retta mot retta),og klipp til der hode skal inn.
Klipp til ønsket armer og form på drakten.Er greit å sette sammen med nåler,og prøve på barna før
du syr.Mine barn ønsket flaggermusarmer så jeg klipte til som du ser på bildene over her.Sy sammen 
og vreng.Barna ønsket seg en stor lomme i front til å samle godteri i.Klipte til lomme i ønsket størrelse,og sydde den på drakten.Bokstavene skreiv jeg med rød tusj.Blandet rød akryl maling med vann på en liten sprayflaske,og lekte meg rundt på drakten å lagde blodflekker.Klipte også tafser nederst
på drakten,og på armene.På halloween maler jeg ansiktene med ansiktsmaling.Dette er gjenbruk på sitt beste,og i år ble det gratis halloween drakter.......Barna ble super fornøyde!!!(sorry dårlige bilder,screenshot fra min Snapchat)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails