lørdag 29. april 2017

Lær å lage ditt eget makrame veggdekor,diy






Hei hopp!

På instagram har jeg fått en del spørsmål om makrame veggdekoret jeg
lagde.Over her ser du bildet av garnet jeg brukte på den store.Om du kjøper
det i panduro sin nettbutikk har de nå tilbud på garnet.Det lille makrameet 
brukte jeg et ullgarn jeg hadde liggende.Du kan bruke det meste av garn,bare
prøv deg frem så finner du tykkelsen å utseende du liker best.På ebay og etsy
har de stort utvalg i garn.Pinner plukker jeg i skogen eller ved vannet.Ta de inn i
litt god tid så de får tørke.

 HER lærer du de forskjellige knutene.

Hobbyvimsa finner du også på Instagram,snapchat og facebook.
Min nettbutikk kan du besøke HER

God helg!!

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails