onsdag 22. mars 2017

Lykke er små ting i hverdagen...


Sol inn i stua=Lykke

Lykke=blåveis


Lykke=ferdig prosjekt (2 nye legoposer er blitt sydd)


Lykke=Tid til å male


Lykke=Farger

Lykke=Glade barn
Anneli elsker hest å det er stort å få sitte på hesteryggen

Lykke=Lunsj på strøm med god venninne 

Hei hopp!

I dag våknet jeg ikke av vekkerklokken,men strålende sol inn vinduet mitt.Telefonen 
var tom får strøm så vekkerklokken ringte ikke.Våknet 3 kvarter får seint av at det var 
så lyst i rommet.Vi våknet med ett brak å hele huset var i sving en stund her.Vi rakk
jammen både skole å barnehage.Blir så glad til sinns av lysere dager og at våren er i anmarsj.
Tror dette har vært min tøffeste vinter ever i forhold til leddgikta.Har ikke hatt en smertefri dag 
siden august å nå er vi i mars.Føler endelig at jeg begynner å bli bedre å orker mer.Bildene over her
viser at nå har jeg endelig begynt vår oppvåkningen min:)
Har planer om å være flinkere til å blogge fremover nå,Dette er faktisk mitt tredje blogginnlegg på
noen dager så da er jeg vel godt i gang med det også.Du kan også følge meg for daglige oppdateringer på instagram,snapchat og facebook.

Ha en solrik dag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails