tirsdag 4. oktober 2016

Maske en fuktighetsbombe til ansiktet


Hei hopp!

Dere som har fulgt bloggen min en stund vet at jeg er Buzzador.Det innebærer
at jeg får teste ut diverse produkter gratis.Denne gangen har jeg testet den nye
 masken fra Garnier.De reklamerer for at den er en fuktighetsbombe for huden,og
det er den altså.Masken ligger klar,og den er bare å brette ut på huden.Slipper å
smøre på masse kliss.La meg i badekaret med denne på ansiktet i går,og barna
ble vettskremte.Med denne masken på ser du ikke ut som en million dollar,men en
skrekkens mester ha ha.Det viktigste er at den virkelig gjør jobben sin,og det er å
gi huden fuktighet.

Smart ansiktsformet Stoffmaske som inneholder serum beriket med granatepleekstrakt,
og hyaluronsyrederivat.Denne masken kommer jeg til å prøve igjen,og kan trygt anbefale
mine lesere.

Vil du også teste ut produkter gratis les HER

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails