mandag 13. juni 2016

Tester storytel lydbøker/bøker på iphone


Hei hopp!

Som du sikker har fått med deg er jeg en Buzzador,og denne gangen har jeg fått testet ut
storytel.Nå går jeg rundt med propper i ørene,og telefonen i lomma,og hører på lydbok.
Det er genialt for meg som ikke klarer å sitte stille.Nå har jeg to hender ledige,og kan 
holde på med feks husarbeid med boken på øret.Jeg elsker multitasking!!
Vil du også prøve Storytel trykk HER 14 dagers gratis prøveperiode nå.
På noen dager nå har jeg lest to bøker den ene er Et helt halv år
 å gud for en fin bok,
anbefaler den om du ikke allerede har lest den.

Om noen dager drar vi på ferie,og telefonen er jo alltid med.Denne sommeren kommer
jeg til å høre på lydbøker på stranden:)

Ha en fin uke!!

Klem

2 kommentarer:

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails