onsdag 2. mars 2016

Eltefritt firkornbrød




Hei høpp!

I dag våknet jeg til snøvær,og en bil som var tom for strøm.Etter mye
styr har jeg nå fått barn på skole og i barnehagen.Håper resten av dagen 
går på skinner.

Denne helgen bakte jeg eltefritt firkornbrød.Utrolig godt,og like digg som
brødene stekt i steinovn som du betaler en formue for.Brukte oppskriften
til trinesmatblogg fra kokebok nr 1.Brødet stekte jeg i Le Creuset gryten min.
Brødet passer mine leddgiktsfingre perfekt da en slipper eltingen.Du må ha god tid
da brødet skal heves 12-14 timer.Satte deigen på kvelden,og hadde deilig nystekt
brød neste dag.

Anbefaler alle å teste dette!!

Ha en fin ny uke!!

Klem

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har:) Det brødet er ein av mine favorittar. Passar perfekt viss ein skal ha middagsgjester og vil servere suppe. Sett brødet på kvelden, og steik når du komme heim fra jobb. Brødet blir rykande ferskt til servering.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails