onsdag 30. september 2015

Hjemmelagde julegaver i år??





Hei høpp!

Min nettbutikk er nå fylt opp med julegaver HER.Eller du kan komme
hjem til meg å se maleriene i virkeligheten.Du kan også maile meg for
bestilling linsoll@hotmail.com

Apen har nå fått heklet krone og håndsydd ballerina skjørt kr 400.Velg
farge selv,og jeg syr krone og skjørt på.Uten koster ape 350 kr.Sender
i posten mot porto kr 50.I fjor ble jeg tom for aper i slutten av oktober,
så vær tidlig ute om du skal gi bort i julegave.

Apen kan henge etter hender og føtter da disse kan bøyes.Armer og bein
kan snurres helt rundt.

God onsdag!!

Klem

1 kommentar:

  1. Kule aper, jeg kommer dessverre ikke på noen egna mottakere som venter gave fra meg.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails