torsdag 23. april 2015

Har vært på skattejakt i et gammelt hus...Gjenbruk


Retro gull speil


Retropuff mangler en knapp,men det skal jeg fikse

Vinballong

Hei høpp!

Blir lenge mellom innleggene mine,men nå har jeg en del å bloggen om og
er snart tilbake igjen.På tirsdag var jeg på skattejakt i et gammelt hus.
Tanta min har arvet et hus som nå er lagt ut for salg.Huset skulle tømmes å jeg
kunne boltre meg i gamle skatter,og ta det jeg ville.Kjørte fra Seljord med stappfull
bil,og måtte nesten sette ungene igjen for det var ikke plass til de ha ha.Må faktisk
opp en tur til for en hente mer ting...

Om du leser dette Tante Jutta tusen hjertelig takk for tingene:)

På bildene over her ser du noe av det jeg fikk med meg...Fortsettelse følger..

God torsdag!!

Du finner hobbyvimsa for daglige oppdateringer på Instagram og facebook

Klem

4 kommentarer:

  1. så mye fint!!! jeg bare elsker huset ditt er som et skattekammer =) ha en fiiiin kveld! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk for fine ord Yvonne:9
      God helg!

      Klem -L-

      Slett
  2. FOR ET SPEIL!!!! My god!! Interiørhjertet mitt banker og munnen sikler....hehe. Her har du vært heldig gitt. En anelse missunnelig ;). Gleder meg til å se mer. Klem Madelén

    SvarSlett
    Svar
    1. Banker her også :)
      Du kan tro jeg ble lykkelig når jeg fant det:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails