mandag 12. januar 2015

Barnebursdag Gutten min 6 år







Hei høpp!

Her kommer noen bilder fra gårsdagens barnebursdag.Da har min Thord 
blitt 6 år,og dagen ble feiret med gode venner fra barnehagen og nabolaget.
Han våknet til kake med lys,juice,gaver og sang.Bordet ble pyntet med dinosaurer,
og bordkortene lagde jeg av supermario bilder fra nettet.
Det ble servert Thords favoritt mat som er pannekaker med blåbærsyltetøy,og
alle barna spiste og koste seg.Jeg hadde laget 3 liter røre og det ble nesten tomt.
Mannen stekte og jeg smurte og serverte.Godteri,pirat cup cakes og gele fikk de
også...Dagen ble avsluttet med fiskedam.

En stor fornøyd gutt som gikk sliten til sengs i går kveld.I dag har han tatt
seg fri fra barnehagen.Her er det mamma og Thord dag.Han har over lengre 
tid spart seg penger,og litt ekstra ble det i boksen etter feiringen.Nå skal han ut å
kjøpe seg litt for pengene.Går rundt her stolt med pirat lommeboken full av cash:)
Vi skal spise sushi lunsj og etterpå skal vi hjem å spille "gjett hvem" og lufthockey.
Så da er denne dagen spikret...

Ønsker deg en fin start på den nye uken!!

Klem


1 kommentar:

  1. Så og hørtes ut som en perfekt bursdagsfeiring. :) Hva er vel bedre enn å dra på shopping med lommeboka full av penger. ;)

    Ha en fin dag.
    Klem Pantonejane

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails