søndag 2. november 2014

Kaffe selskap og barneroms inspirasjon





Hei høpp!

Jeg blir stadig invitert inn på dette rosa rommet på kaffe og småkaker.
Min lille jente elsker å dekke bordet,og pynte med blomster.Kjøkkenhånkle
mitt blir ofte brukt som duk så jammen er hun kreativ.
Servicet fikk min mor da hun var liten så dette er over 50 år gammelt.Min
søster og jeg har lekt med det,og nå er det mine barn sin tur til å ha det gøy
med det.Når ikke mor er her inne på kaffe blir dukkene satt rundt bordet.

Her høljer regnet ned og vi får prøve å finne på noe gøy inne.Blir så
trøtt når været er grått og trist så her gjelder det å holde seg i aktivitet.

Hobbyvimsa finner du får daglige oppdateringer på Facebook og Instagram.

God søndag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails