fredag 11. april 2014

Min påske favoritt..




Hei høpp!

Så er fredagen her igjen,og bare noen timer til de fleste starter på påskeferien.
Vi skal en liten tur på hytta ellers blir vi stort sett hjemme.I dag skal jeg vaske
og pynte ferdig her.Tenkte også å få unna påske handelen i dag.Får se hva vi rekker
da jeg har en litt treg start på dagen her.

I en kobber skål fra søstrene grene ligger min påske favoritt.Disse nydelige fantastisk gode
eggene fra Anton Berg.Har sagt til barna at disse kun er pynt å går ikke an å spise da får
jeg alle selv.Rekord her i huset de har ligget i fire dager:)

Ønsker deg en fin start på helgen!!

Klem

4 kommentarer:

  1. En av mine favoritter og. Farlig mange favoritter i denne tiden... :o

    Ønsker deg og dine er riktig god påske!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord:)

      Ønsker deg en fin uke!!

      Klem Linda

      Slett
  2. Ønsker dig en fin fin påske.
    Klem Lonni

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lonni:)

      Ønsker deg en fin uke!!

      Klem linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails