lørdag 2. februar 2013

Kontraster...




Februar utfordringen  inne hos NIB jentene heter Tid for kontraster.
Bilder fra den gamle skjenken i stuen er mitt bidrag.Vil du se flere
bidrag eller delta selv trykk HER

Budha Maleriet er malt av meg.
Retro lampen er fra bruktbutikken kr 30
Hjorten er kjøpt hos CilleDill.no
Vase fra kremmerhuset,har malt den i gullfarge.
Ullkule brikken har jeg laget av kuler fra søstrene Grene.
Lysestaker fra Lene Bjerre
Peace merkene har jeg perlet.

Ønsker deg en strålende lørdag!!

Klem


6 kommentarer:

  1. Så fint og koselig. Fine kontraster her. Liker maleriet ditt.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Her var det i hvert fall kontraster ;)
    Så morsomt se den sorte firkanta lys-dingsten,
    en sånn hadde jeg i mine ungdoms dager :)

    Spennende oppgave!

    SvarSlett
  3. Så fargerikt og fint pyntet.
    Masse fine kontraster å se her ja.
    Lykke til med utfordringen.
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. Flott bidrag!
    Kontraster er flott, en artig utfordring ♥

    Ha en flott søndag:)

    SvarSlett
  5. Synes den kule-duken lagd av kuler er skikkelig kul! Hehe, skulle gjerne lagd noe slikt selv, men da må jeg lage kulene selv, og så viktig er det ikke. Kanskje man må starte opp Søstrene Grene selv, de har jo så mye billig og fint :D

    Imens får jeg vel gjøre ferdig en av de mange "ufoene" som hoper seg opp når man er manisk kreativ og starter mer enn man avslutter?

    Fantastisk søndag til deg fra Jorunn/Olgamors Finurligheter

    SvarSlett
  6. Her var det mye lekkert som ikke alle har maken til, og det liker vi!
    Tror jeg MÅ prøve meg på en slik ullkuleduk en dag, er jo så stilig!
    Tvi tvi i utfordringen ♥
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails