søndag 24. februar 2013

Enda en skatt fra bruktbutikken.



På fredag var jeg hos Skrot Tor her i Skien,en lokal bruktbutikk/skrothandel.
Denne nydelige blomster potten med jente ansikt var en av tingene som fikk
bli med hjem.Den har allerede blitt min favoritt gjenstand.

Har fått flere bestillinger på varmeposer,og nå begynner det å bli tomt her.Dagen
i dag skal gå til og sy,og fylle opp lageret igjen.Barna er hos besta i Bø så da har
jeg god tid til meg selv,og mine hobby sysler.

Ønsker deg en fin søndag!!

Klem

9 kommentarer:

  1. Supersøt skatt du fant! Blir gøy å se den i interiøret ditt! :D Spennende å kikke i bruktbutikker! :)
    Ha en koselig sysøndag!
    Klem Lisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lisa!

      Ja stor koser meg på brukte:)det er faktisk mer gøy enn å
      gå i en vanlig butikk hi hi!

      Ha en fin dag!!

      Klem Linda:)

      Slett
  2. Så søt, forstår deg godt :-) god søndag, Pam

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Pam!!

      Ja super søt,digger den:)
      Må få tak i en liten blomst til hode:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda:)

      Slett
  3. Kjempesøt krukke.:)
    Kos deg med sying og ha
    en flott kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mette!!

      Takk for fine ord!!

      Ha en fin dag du også:)

      Klem Linda:)

      Slett
  4. Hærligenminhet så skjønne!!!
    Hørres ut som du hadde ein bra plan for dagen snuppa.
    Håpe den blei akkurat som du ville :)

    Ha ei kreativ og flotte nye veka.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails