tirsdag 1. januar 2013

Kjøkkenet vårt.






I dag blir det noen bilder fra kjøkkenet vårt.Her inne har jeg nytt og gammelt i 
skjønn forening.Ikke vanskelig å se at jeg elsker gamle bokser,og det begynner
 å bli en liten samling etterhvert.Over vasken henger tallerken hyllen,men uten
tallerker!Den blir nemlig brukt til koke bøkene mine.

Nå er det nytt år og nye muligheter.Er rimelig lei juletre og pynt nå!
Om jeg finner energien skal julen ryddes ut i dag.

Ønsker deg en fin start på det nye året!

Klem

8 kommentarer:

  1. Koselig kjøkken du har!!!
    Ja no er det ut med julepynt og inn med våren ;)
    Ha en fin fin dag og et supert nytt år!!!
    Hilsen fra Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk Lene:)

      Godt nytt år til deg også:)

      Klem Linda:)

      Slett
  2. Det så ut til å være ett koselig kjøkken, liker godt miksen med nytt og gammelt. :)
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. hei på deg! jeg digger ditt hjemmekoselige kjøkken! det er jo slik et kjøkken skal være spør du meg=) er klar for å få ut julen her også=)

    Ønsker deg et godt nyttår og gleder meg til å følge deg videre i 2013!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  4. Du har et flott kjøkken altså! Og jeg har også hatt en kjærlighet for gamle bokser, men det var vist en av samle vanene mine som forsvant før jeg fikk egen bolig ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Så kjempekoselig kjøkken du har med masse fine detaljer,så koselig kjøkkenhylle og den under var kjempefine og:)
    Her er jula tatt ut og det er så godt,deiligt å begynne på ny når det er nytt år:)

    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig kjøkken du har. Ønsker deg et fantastisk flott nytt år.
    Klem Tone =)

    SvarSlett
  7. Sikke et fint og idyllisk køkken du har. Godt nytår til dig og din familie

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails