lørdag 5. januar 2013

From Within

industri lampe Home&Cottage
Happylights kjøpt i Sverige

Peace maleri malt av meg (Solgt)




I Ektorpen fra Ikea nyter vi late kvelds timer foran tv.Som småbarns foreldre
er kvelden en hellig tid på døgnet.Når barna er i seng er det voksen tid.Siden
vi begge er glad i film og serier går ofte kveldene til dette.

Skinnstolene i bakgrunnen har vi hver sin av,og de er jo bare fantastiske
og slenge seg ut i,men ikke akkurat vakre å se på,og de tar masse plass.
Jeg har veldig lyst til å fornye og bytte disse ut,men det er ikke vimse
mannen enig i.Stolene blir nok her noen år til.

Maleriene mine fyker unna for tiden og det er så gøy!Nå lager jeg englevinge bildet
nr 3 på bestilling.I tillegg er det mange som vil ha kjøkken kluter,og det er virkelig
tiden for varmeposer.Bestilte nye stoffer på torsdag,og de kommer vel i posten i 
løpet av denne uken så da kommer det nye varianter.Har 15 varmeposer
på bestilling så da er det bare å sy i vei til uken.

Januar Utfordringen inne hos NIB jentene denne
 måneden heter From Within.
Dette er mitt bidrag.
Vil du delta eller se flere flotte bidrag trykk HER

Januar salg i butikken min HER
Tilbud på blant annet kjøkken kluter:)

Velkommen til Jarmila som ny følger her på bloggen,
er så gøy med nye fjes.

Nyt helgen med dine!!

Klem




8 kommentarer:

  1. Så gøy at bildene og alt du lager går unna. Ekstra gøy når man gleder andre med det man lager. :)
    Ha en herlig lørdag!:)

    SvarSlett
  2. ååå så lekkert! knall fin lampe!

    Ønsker deg en super fin lørdag!! Masse klem!

    SvarSlett
  3. Fine bilder av sofa kroken! Lampen din er knall tøff:-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint bidrag !!! Masse lykke til:) likte godt alle bildene, men nummer en var jo bare superfint med den lampen i fronten. Lykke til igjen og god helg videre:::)

    SvarSlett
  5. Så kjempefint bidrag:)likte der kjempegodt!!eg er visst aldri med på slike bidrag,blir aldri noko med meg,får skjerpa meg,hihi:)

    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Digger lampen og bilde som du har lagt !!

    SvarSlett
  7. Så fint bidrag! Enig med de over her, elsket det bilde med lampen og det fine bilder du har malt :)

    Lykke til i utfordringen, ønsker deg samtidig god nyttår.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  8. supert bidrag - lykke til. kul lampe forresten.
    klem fra karianne

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails