mandag 14. mai 2012

Vimpler trenger ikke å lages av stoff?


Vimplene på det første bildet er klipt ut av tape,og limt rett på veggen.Har sett mange pynter vaser og blomster potter med det.Her har de fått pyntet en vegg på lille toalettet.Vimpler av plastduk med dymo skrift pynter opp prinsesse rommet!!Dymoen gjør vimpelen litt mer personlig.


Har fått spørsmål fra dere om prinsessens himmelseng.Sengen og gardinen er fra Ikea.Stangen over tror jeg ble kjøpt på Almankås i Bø.Hjerte har besta laget til henne da hun ble født.

Er du på Instagram?Jeg er hobbyvimsa om du vil følge meg der:)

Dagen i dag går med til stryking av bunadskjorter.

Ønsker deg en fin ny uke!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Nei, vimpler må ikke lages av stoff, dine er et tydelig bevis på det:) Fine er de og blir helt spesielle med Dymo:)
    Minstevimsa sitt prinsesserom er fint altså, nesten så jeg lengter tilbake til da jeg fikk bestemme over interiøret på barnerommene....men bare nesten altså;)
    Lykke til med stryking av bunadskjortene, håper du legger ut bilde av dere i finstasen:)
    varm klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert - du er et oppkomme av gode ideer :)

    Og så skjønne bilder av barna dine - helt bedårende :)

    Kos dæ!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Så stilig! :D Lager og vimpler av alt annet enn stoff:P Så hvorfor ikke tape! ;)


    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails